tisdag 3 november 2009

bloggare = inte jag... ;-)

Alltså, fy fan va jag är kass på det här med bloggning. det är ju evigheters evigheter sen jag skrev nåt sist, tråkigt liv kanske lr så är det tvärtom, jag har ju så fullt upp så jag aldrig har tid å blogga... hm... vem vet...jaja, skitsamma, nu är jag ju duktig å skriver lite igen så då får man ta vara på det.kan ju trots allt försöka ta mej i kragen å plita ner lite när jag väl sitter vid datorn för det gör jag ju iaf varje dag, så det borde ju inte va så svårt.vet dock inte om det händer så mycket spännande i en småbebismammas liv om dagarna. idag har vi först skjutsat storbarna på dagis å lekis åsen vart på kyrkis med annelie å edith. sen har vi bara varit hemma å fixat lite käk, duschat barn, nattat barn å ja, kanske inte så mycket mera. får väl se vad dagen har att erbjuda imorrn! gonatt på er! =)

1 kommentar:

linda sa...

hejsan
skoj att du hittade mig
ja vi har nog setts några gånger tror jag...:)

för visst hade ni en lite rottisvalp när ni bodde här???

mvh linda